26 Ocak 2015 Pazartesi

''Sallanır eller mendiller, gidenlere, kalanlara.''


''Sallanır eller mendiller, gidenlere, kalanlara.''
Bu yazımda sizlere ''İstasyon'' ları yazmalıyım. Havalimanlarını, tren ve otobüs garlarını, bu yazımda size yolcuları, yolculukları yazmalıyım.
Yaşamımın büyük bölümü yollarda geçmiş biri olarak yazmalıyım tüm tanıklıklarımı…
Sessiz haykırışları, vedaları, sarılmaları, yaşlı gözlerdeki kuşkuları veya umutları, son bakışları, ilk öpüşleri, düşleri, hayalleri, ayrılamayan elleri, kavuşamayan tenleri, okşanan saçları, sıvazlanan sırtları, tembihleri, asla'ları, sonra camları, otobüs camlarını, tren pencerelerini, camın iki tarafından yapılan sessiz konuşmaları, gözleri, yalnız gözleri, ayrılık yaşlarını veya buluşma coşkularını, verilen paketleri, alınan kitapları, edilen yeminleri, ayrılıkları, vuslatları, yarım kalmışlıkları, tamamlanmaları, yürekleri, elleri, en çok gözleri anlatmalıyım. Paylaşmalıyım bütün bunları sizlerle…
Öyle çok biriktiler ki bende… Öyle çok ayrıldım, öyle çok kavuştum ki…
Öyle çok geçti ki yıllarım yollarda ve öyle çok ayrılığa ve buluşmaya tanık oldum ki..
Öyle çok yüreğim burkuldu, öyle çok içim acıdı, öyle çok azaldım ki her seferinde… Ve öyle çok doldum, öyle çok gözyaşlarına boğuldum ki yollarda…
Bir gün hepsini yazmalıyım sizlere…
Dağılmış yaşamları, parçalanmış zamanları, yarım kalanları yazmalıyım. Hep bir yanı eksik kalmış yolcuları, kalanları, gidenleri yazmalı hepsini ama hepsini paylaşmalıyım.
Bir gün sizlere İstasyonları yazmalıyım.

Her şey sizin istediğiniz gibi olsun. Yüzünüzden gülümseme, yüreğinizden sevgi eksik olmasın.
Sevgilerimle...
resim560323

www.ayseegesoy.net


Yazarın Yayınlanan köşe yazıları ve haberlerin tüm hakları www.ayseegesoy.net Resmi Web Sitesine aittir.Kaynak gösterilmeden köşe yazıları ve haberlerin tamamı ya da bir kısmı kullanılamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder